Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2009 18:51 - АЛ БОЖ цензурира мненията
Автор: panzar Категория: Политика   
Прочетен: 1437 Коментари: 2 Гласове:
0



 Ето защо ще предоставя в тази категория отговора си на последният му
постинг от  04.06 09:42 - Не забравяйте какво имате да правите в неделя!
                                            



За твоите приятелчета ли да гласувам,самодоволно търкалящо се кюфте.Веднъж се прекарах/става ду ма за 1997г./ и пуснах синята бюлетина,въпреки увереността си,че ако всички вие,които бяхте оку пирали най-горното стъпало на храм-паметника по времето на събитията/ти,костов,бакърджиев,наде тата,софиянски и още 10-15 ш......ци/ седнете на министерските кресла,то неминуемо ще е....те м.....та и на народа и на държавата.И така и стана. По време на митингите се разболях и една вечер в едно от предаванията на,,Хоризонт"" изчаках ефир за да кажа,че ако това стане,първият дал отрицателен вот на следващите избори,ще бъда аз. И това няма да ви простя,самовлюбени и самодо волни ш........ци.Вие докарахте онзи мъцльо на власт.С отрицателния вот на народа.Всички сте за пред Темида. Още е пред погледа ми надутата ти пуешка муцу на ,когато ти взимаха интервю от RTL и  DSF.Все едно беше хванал Господ за .......  шлифера. Да не забравя и обидите,които ми нанасяха нереа лизираните комунистичеки кап.ти агов и бакърджиев като се провикваха,,кой не скача е червен"".Мърльовци.Те ще ми кажат,че съм червен,затова че не желая някой да ме прави на палячо.Да го д.хат.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kobata - Абсолютно си прав!
08.06.2009 19:01
Хората искаха промяна към по-добро! А сега черният пак напира към властта и дава акъли!
цитирай
2. panzar - Още веднъж ще акцентирам
08.06.2009 19:14
Мавъра и мекеретата му докараха на власт мизер
ника - ЦАР.И нямам никакво право да търся сметка
от червените,защото никога не съм гласувал за тях.Искам съд за тези, за които съм пускал
гласа си и те се подиграха с тези като мен и
сринаха държавата
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: panzar
Категория: Музика
Прочетен: 263887
Постинги: 191
Коментари: 149
Гласове: 421
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930